Nekad Marre.11 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre.11

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? masud1.1

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marre Fatimo, 19 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är modig, rolig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marre Fatimo är en kille som växte upp i de tuffa områden där han bodde i Rinkeby. Under hans uppväxt kände han många personer som håll på med kriminaliteten och var med i gäng. Fast att Marre bodde i Rinkeby och hade det tufft var han aldrig en kriminell han ville bara studera och få ett bra jobb i sin framtid. När Marre var 16 var det hans tuffaste tid i hans liv, han och hans familj hade ingen mat på bordet, han behövde fixa pengar så fort som möjligt. Han hade en vän som hade planerat ett rån i en butik. Efter rånet så hade det gått 5 månader och polisen hittade dna och det var hans dna. Dom fängslade honom och skickade han till fängelse till 3 år. Efter hans tid var klar ville han börja om sitt liv och lära sig från hans misstag. Så han flyttar till Unive för att få en ny start och en bra start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till unik och hög rp där jag alltid försöker göra en rolig scenario där båda hållen upplever en bra rp upplevelse. Jag kommer också att göra dom små detaljerna till stora så varenda scenario ska bli till något jättebra. Jag kommer att rpa seriöst också så det inte blir bara lalligt och inte seriöst för det är det rp är och det är det jag tror att vi ska göra som en kommunity.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska gå för en vinst i ett scenario att försöka det roligt för dig och tråkigt för honom utan att man ska försöka göra det lika roligt och bra för bådas håll.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att jag metagamea för typ 2 år sen och det kommer jag inte göra igen jag har lärt mig av det eftersom det inte blir lika rolig spel upplevelse så jag ser ingen grej med det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och rdm. Vdm menas att man inte ska köra på någon och rdm betyder att man inte ska döda någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag vill verkligen stann här i Unive och inte bara för att lalla runt. Tack för mig!

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka