Nekad Maroufucle | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? JOJO AGBRAHAM

Hur lång tid var din ban? 11 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag skjuter i luften med vapen utan krim roll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel helt enkelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med två grabbar i en bil och fick ta emot en pistol och då säger ena killen åt mig att skjuta och jag gjorde de så dum jag är när jag vet att jag inte får

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att min ban som jag fick idag var felaktig. Jag bröt mot en regel som jag inte visste fanns. Men nu i efteråt har jag läst reglerna och fattar varför jag blev fick en ban. Jag trodde innan att man fick ha vapen och annat bara för att skydda sig själv med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för olika saker. Som till exempel OOC ingame men också sunt förnuft. Men jag har alltid lärt mig av mina misstag och tänker bara på att göra det bättre till nästan gång. Alla har varit nybörjare någon gång och alla gör sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte ta emot vapen av killar och lyssna på dom att jag ska skjuta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna gång har jag lärt mig att man inte ska använda vapen eftersom jag personligen inte har tillgång till den kriminella rollen på denna server. Sedan har jag även lärt mig att alltid läsa igenom reglerna en extra gång för att inte riskera något. Detta är också en ban som lärt mig att jag aldrig mer komma använda mig av vapen så länge jag inte har en kriminella roll.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka