Accepterad Maroufucle | Ban överklagan [Nisse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det ända som står när jag vill in är "rdm"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själva inncidenten var inte meninegn men jag enligt staffts perspektiv så såg de nog ganska oseriöst ut och såg att jag gjorde med meninge , jag fattar dem stffsen men de var inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis hämtat min moppe från garaget i stan och sedna när jag väntar på bommen ska öppnas så åker jag ut där och en kille springer rakt in i mig och jag sa med arg ton vad håller du på med och då sparkar han mig från moppen och jag går upp och slår till han 2 ggr med självförsvar och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de var en felaktig bann för det var inte jag som började och tror inte staffen såg allt i detta scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkat köra vårdslöst i trafiken och kört på 2 persone rmen kör inte så längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktist inte i detta tillfälle för jag gjorde inget fel men de jag kunde ha gjort var att inte så de första jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska bara inte slå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka