Accepterad Maroufucle | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? JOJO AGBRAHAM

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft och powergamig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att en staff valde att banna mig för att jag helt enkelt bröt mot en regel. Så med andra ord så fattar jag personligen varför jag blev bannad och kommer aldrig göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att köra vidare även fast jag krockade med bilen. Så jag åkte med min bil krockade med ett träd men körde vidare. Så jag bröt mot en regel som heter powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar varför jag blev bannad och kommer aldrig göra om detta igen. Har fattat vad jag gjorde fel nu i efterhand och har även läst reglerna igen så jag vet vad som gäller till nästa gång jag kör på denna servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan detta och jag tror att jag blev bannad de gångerna för att jag pratade OOC och för sunt förnuft. Jag har alltid lärt mig av mina misstag på denna server och har aldrig gjort om något som jag blivit bannad för utan har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Så klart skulle jag spelat på att jag hade ont efter krocken och inte bara kör vidare. Utan kanske hoppa ur bilen och tryckt u och bara spelat på att de gjorde ont. Jag hade även gjort en /me och skrivit ett ställe som jag blöder ifrån eller något liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av denna ban. Bland annat så har jag lärt mig att man måste rp på att man har ont efter en olycka med ett fordon eller bara allmänt om du gör något som du får ont av i verkligheten. Jag har också tagit till mig detta och kommer alrig göra om detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka