Accepterad Maroufucle | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 24 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det ända som står när jag vill in är "rdm och sunt förnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade med staffsen och berättade hela scenariot och han bannade mig för att han såg nog inte hela scenriot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför sjukhuset då 2 killar börjar gå på min bil, jag säger gå ner från bilen och de jag får som svar är "vad leker du" "fan vad ful bil du kör runt i" efter detta sceanrio kallar jag dit min polare och vi pratar med eom och sedan tar ut dom från sjukhuset, efter typ 10 minuter så skulle min polare knuffa till en av dom men då råkar jag få boxen i huvudet och de blir fight, jag kommer upp lika snabbt på fötterna och ser att min polare ligger nere. Då tar jag upp mitt basebollträ och klappar till den ena grabbane som jag ser börjar springa mot mig sedan kommer de andra killen mot mig med ett baseboll trä och vi tar ner varandra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror bara hela händelsen misförstods av han som valde att banna mig eftersom han kom när han såg mig slå ner en kille.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så var jag med en polare som dog av ungeer jag skulle ta upp han men råka söka igenom, jag körde lite vårdlslöst i trafiken när en kille sprang över gatan så han blev påkörd och sedan var de en rdm som missförstods. Jag har lärt mig alla mina fel och hur de kan sluta och har blivit mycket bättre på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA skulle kanske inte bara dragit upp basebollträt så där och tänkta lite mer på sunt förnuften.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att inte dra upp ett vapen för tidigt på någon och egentligen bara låta folk säga vad de vill och inte bry mig. Sunt förnuft är den viktigaste saken som håller ihop allat och man måste tänka på det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka