Nekad Maroufucle | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? JOJO AGBRAHAM

Hur lång tid var din ban? 11 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som står när jag försöker komma in är att jag skjuter med pistol utan krim roll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag bröt mot en regler som ni har på unive. Jag fattar nu i efterhand att jag blev bannad eftersom att ni skriver tydligt att ingen får använda vapen om man inte har en kriminell roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej de som hände under detta scenario var att jag åkte med en bil och valde att skjuta ett skott upp i luften. Detta hände uppe i sandy och ingen var i närheten men eftersom jag inte har den kriminella rollen så fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så fick jag denna ban för att jag inte hade läst reglerna riktigt noga. Jag trodde att man fick ha vapen och försvara sig med. Men nu har jag läst reglerna och har fattat att de jag gjorde och de jag hade på mig var ett regelbrott i denna staden. Så med andra ord så var detta en ban som inte var felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för sunt förnuft och OOC ingame. Så jag har blivit bannad förut men har alltid tagit till mig de jag gjort fel och bara tänk på att nästa gång blir det bättre. Och jag har aldrig blivit bannad för samma sak igen utan har alltid lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle läst reglerna mer noga och tänk på att inte skjuta med pistolen bara så där. För att ingen skjuter nog bara sådär i verkligheten. Så jag skulle ha tänk mer på sunt förnuft också.
Jag har läst alla regler men jag missade lite jag vissta att man inte fick använda pistol men jag hade aldrig köpt den själv jag hade den bara på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Så klart jag har lärt mig av mitt misstag. Man ska väl inte vara glad om man får en ban men om jag inte hade fått denna ban så hade jag aldrig fattat vad jag gjorde fel och säkerligen gjort något värre i framtiden. Så jag är glad att jag fick denna ban för alla gör sina misstag och alla lär sig av sina misstag. Och nu har jag tagit till mig av allt och läst alla regler 2 gånger noga och läst allt och efter detta blir det inget mer. För jag vill verkligen kunna rpa mig hos mina vänner och göra roliga senarion med folk.

Har du läst våra regler? Ja

Du har nästan 15+ tidigare banns vilket visar att du inte lär dig av dina misstag och därför nekas din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka