Accepterad Maroufucle | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maroufucle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448409420/

Ditt Hex-ID: 11000011d187b4c

Vad är din discord tagg? Maroufucle#2651

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 24 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det ända som står när jag vill in är lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att att jag blev bannad för att jag var lite kaxig mot polisen på torget. Jag tyckte att själva avstängningen var ganska konstigt. Eftersom om en polis kommer och frågar massor av saker och allmänt dryg och kaxig så blir man ganska irriterad. Jag som person blir inte det men jag har valt att spela min karaktär som en person som inte gillar polisen därför agerade jag ganska aggressivt mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stod och snackade helt vanligt på torget. Sen efter det så kommer en polis och börjar säga att vi ska visa körkort. Men han hade ingen bil och ingen kollega med sig. Vi hade ingen bil nära oss men ändå valde han att fråga massor av frågor till oss. Det var nästan som om han ville skapa något bråk. Sedan efter det så säger vi att vi inte har någon bil men ändå fortsätter han. Sen börjar vi tycka det är jobbigt och valde att spotta på marken. Och där kommer själva misstaget av mig begår. Jag gjorde detta och blev bannad. Har nu i efteråt fattat att jag gjorde fel. Har även sagt förlåt till polisen på discord. Eftersom jag bröt ett regelbrott så fattar jag att jag blev bannad. Jag visste inte att man inte fick spotta eftersom jag inte hann vara med igår på mötet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var konstigt eftersom han kom själv som polis utan någon bil eller nåt och började dryga mot oss utan någon anledning. Men jag har fortfarande brutit mot en regel så jag fattar ändå att jag blev bannad.
fall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I tidigare bans så har jag alltid fattat vad jag gjort för fel och har alltid lärt mig av mina avstängningar. Efter jag blivit bannad så har det aldrig hänt igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg skulle lyfta upp en vän som var död och staffsen trodde jag skulle visitera honom sedan var de ett bråk med flack som vi sedan redde ut och löste med varanda och en gång jag slog ner en kille med missklick som jag skulle rädda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda jag skulle gjort annorlunda var ju att jag skulle inte spotta. Eftersom det kan misstolkas. Sen är det ju också en regel. Så med andra ord så skulle jag valt att rp vidare på det. Kanske prata med chefen om att jag tyckte han gjorde ett felaktigt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får spotta och att man ska tänka på sunt förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka