Nekad marmud abuyadi | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marmud abuyadi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? markusvedstrom_24694

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Rossi 19 år gml

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ogenomtänkt, kämpe och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föräldrar kommer från serbien och bosnien och ska få ett stabilt liv i svergie

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ksk polis och sådana grejer när det behövs och annars vara en aktiv spelare som inte trollar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man tänker på rp:n inte bara om man vinner pengar eller undviker straff/böter

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och då lärde jag mig att om alla bar försöker för sitt eget bästa och ej för rp:n blir det inte alls kul JAG flydde från rån försök så fort jag mistänkte nåt flydde typ allt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT: du försöker ex åka fram och tillbaka framför polisstationen bara för att polisen ska bli mistänksamma komma dit det är inget och slösa sin tid COMBATLOGGING: du lämnar spelet när du ex. håller på att bli sjkuten jag vet ej om denna räknas men typ håller på att bli arresterad sen lämnar du för att undvika trubbel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att komma ihåg regler gillar att rp:a och hatar lall

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Utveckla även följande:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Berätta mer om din karaktärs bakgrund och mer detaljerat på framtidsplanerna, ex. jobb.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka