Nekad Marmen10 | Medlem ansökning [Samme] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marmen10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Menck

Vad är ditt discord namn? Marmen10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Svenson 2006-06-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, ansvarstagande och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har tidigare jobbat som dykare och levererat paket då jag inte har hittat något annat jobb då de föredrar spelare med medlemskap. I framtiden så har jag tänkt att jobba som polis eller brandman då jag tycker att det är intressanta jobb och det är kul att kunna hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra rp scenarion som polis eller brandman. Jag tror också att folk kommer se min karaktär som en rolig och engagerad person som både hjälper till i staden men också sprider glädje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tolkar det som att vinna inte är ändamålet utan att göra ett roligt scenario och få en rolig upplevelse från alla parter,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot någon regel inom rp och hoppas att det kan vara så framöver.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid tänka utifrån verkligheten och göra saker som man skulle kunna göra i verkligheten detta för at skapa en så realistisk känsla som möjligt. Man ska inte heller försöka få polisen efter sig utan deras jobb är att få spelarna att hålla reglerna och lagar inte att jag någon som vill bli jagad. Man ska även inte lämna server när man pratar med staff för att på så sätt undvika straff eller liknane

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv spelare som är erfaren inom fivem.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kan inte reglerna bra. Läs på det.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka