Nekad Marmelad | Ban Överklagan (manualchecked)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marmelad

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198789562796/

Ditt Hex-ID: steam:1100001316e11ac

Vad är din discord tagg? @tonymontaz

Vem var det som bannade dig? @manualchecked

Bild på banmeddelande: ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde banna mig för jag sköt polisen men jag låg på seriöst 4 fps så de laggade grpvt sen så freezade hela spelet och sen så sköt jag men jag råkade de laggade GROVT

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va massa poliser som skulle stanna oss sen så hade vi en prio ochoch dom skrev kom fort de va ju akut och alla vi hade skit dyra vapen som va värda mycket sen så åkte vi och däcket förstördes vi behövde byta bil sen så rikta vi alla mot poliserna och sen så droppade mitt fps till 10 sen 6 sen 4 så jag låg på 4 hela fps sen så laggade mitt spel grovt så jag råkade skjuta ärligt så har jag ej den bästa datorn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för jag låg ju på 4 fps kan ej göra så mycket åt de då jag har byt dator 2 gånger sen också så skrev jag i ooc när allt va färdigt jag skrev minst 10 gånger sorry laggade så de va miss 10 gånger skrev jag så men han sa tyst osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut alla va felaktiga förutom dessa 4 som kom på 3 månader en va kriminellt i twitter en va fear rp och sen så va de denna och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha riktat på deras däck istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka