- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Marley
Vad är ditt discord namn? marley2000.
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Ahl Gunnarson född 2005
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättsam, extrovert och ansvarstagande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt på västkusten i en väldigt fin familj och bra uppfostring, william hade det lätt i skolan och hade många kompisar. Men en dag så vände allt han började hänga med fel folk han började hänga på torget med alla det krimminela och göra bussiga saker som att snatta och sno cyklar och sånt. Till slut så blev det värre grejer dem gjorde stora rån och rökte på konstiga saker. William blev dömd för Stöld och snatteri, Narkotikabrott, Olaga hot och ofredande och Misshandel i väldigt ung ålder.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga scenarien då jag verkligen älskar att utveckla scenarien och där jag brynner för rpn på survern så klart!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på att vinna scenarien utan också förlora för att alla ska ha det kul men det är viktigt att man ska tänka logiskt i sånna här scenaruen som denna!
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag åkte på ban en gång för att jag körde för fort på torget och jag lärde mig utav det och kommer aldrig göra om det.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM ,OOC ,POWERGAMING, POWERGAMING 2 och sutnförnuft som är den viktigaste regeln enligt mig där man ska tänka logiskt!
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person briner för seriös rp och bidra till roliga scenarien! jag vill väldigt gärna börja på unive och spela med alla och skaffa massa polare!
Vad är ditt discord namn? marley2000.
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Ahl Gunnarson född 2005
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättsam, extrovert och ansvarstagande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt på västkusten i en väldigt fin familj och bra uppfostring, william hade det lätt i skolan och hade många kompisar. Men en dag så vände allt han började hänga med fel folk han började hänga på torget med alla det krimminela och göra bussiga saker som att snatta och sno cyklar och sånt. Till slut så blev det värre grejer dem gjorde stora rån och rökte på konstiga saker. William blev dömd för Stöld och snatteri, Narkotikabrott, Olaga hot och ofredande och Misshandel i väldigt ung ålder.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga scenarien då jag verkligen älskar att utveckla scenarien och där jag brynner för rpn på survern så klart!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på att vinna scenarien utan också förlora för att alla ska ha det kul men det är viktigt att man ska tänka logiskt i sånna här scenaruen som denna!
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag åkte på ban en gång för att jag körde för fort på torget och jag lärde mig utav det och kommer aldrig göra om det.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM ,OOC ,POWERGAMING, POWERGAMING 2 och sutnförnuft som är den viktigaste regeln enligt mig där man ska tänka logiskt!
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person briner för seriös rp och bidra till roliga scenarien! jag vill väldigt gärna börja på unive och spela med alla och skaffa massa polare!