Nekad Markusd22 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Markusd22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198206766311/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Markus.

Vad är ditt discord namn? berkestedt05#6410

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Robin Svensson är en rolig och trevlig person i sina stabila 25 år som gillar att ta en öl med vänner eftersom det ät då han mår som bäst. Robin är en känslokall person men kan bli riktigt förbannad om man säger fel saker till honom och ej har respekt mot han. Robin har en bakgrund som ingen vet om och det är att han är uppvuxen med sin mamma och pappa i en liten by där hans pappa körde lastbil och mamman har jobb inom sjuksköterska. Han ser väldigt mycket upp till sin pappa och vill bli precis som han, köra lastbil, dricka öl på helger och ha en mycket vänner.
Robin längtar tills han ska få flytta in i eran server så att han kan få hitta sina vänner som han sökt hela sitt liv.
Som sagt så har lastbilsyrket alltid varit en stor del av hans liv men alkoholen kom i mellan men nu ska han ta tag i sitt liv och hoppas på att hitta ett bra jobb med stabil inkomst fast det vet ingen förutom han hur det slutar....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem i Unive för att då skapa en rolig och trevlig kille i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett gott humör och ett spännande RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det kan bli ett mycket roligare RP om man drar ut på det hela och inte gör en kort historia.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive på förslag på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka