Markuscheva
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Markuscheva
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/andersgaming/
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus
Vad är ditt discord namn? molsson00#7741
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000
Berätta om din karaktär. Han kommer att bli precis som Pablo Escobar, ålder 35. Han kommer att hålla på med droger och bil relaterade jobb.
Mycket känslokall men älskar sina vänner och tar väl hand om sina medarbetare.
Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med en del skratt och glada miner.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som ovan, finns inte många seriösa svenska servrar så jag hoppas på acc.
Hur många timmar har du på FiveM? 9
Hur hittade du Multistaden? Svenska servrar filter
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Vet ej, kan ha blivit kickad för jag kom aldrig in på discord så hörde inget men nu är jag med
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Yes, kommer att spela på färjestaden
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/andersgaming/
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus
Vad är ditt discord namn? molsson00#7741
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000
Berätta om din karaktär. Han kommer att bli precis som Pablo Escobar, ålder 35. Han kommer att hålla på med droger och bil relaterade jobb.
Mycket känslokall men älskar sina vänner och tar väl hand om sina medarbetare.
Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med en del skratt och glada miner.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som ovan, finns inte många seriösa svenska servrar så jag hoppas på acc.
Hur många timmar har du på FiveM? 9
Hur hittade du Multistaden? Svenska servrar filter
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Vet ej, kan ha blivit kickad för jag kom aldrig in på discord så hörde inget men nu är jag med
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Yes, kommer att spela på färjestaden