Accepterad MarkusAujalay | Medlem ansökning (Derpy face)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarkusAujalay

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Huber

Vad är ditt discord namn? .diegoalfonso

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Johan Falk uppvuxen på 50 talet i multistaden, min uppväxt var inte så bra, vi bodde i ett litet hus med 3 rum. jag kommer ihåg att vårt hus var fallfärdigt, det var mögel överallt. pappa fick sparken från sitt jobb som mekaniker eftersom han började ta droger. Och mamma fick inte jobba för pappa. pappa sa att jobba är för män, men så fort a-kassan kom in så köpte han upp den samma dag med droger. jag var oftast med kompisar så jag kunde få äta man hos dom. Allt var bra på dagen när jag var med mina kompisar. men när jag kom hem igen på kvällen så kom det jobbiga. Jag sprang alltid upp på mitt rum på kvällarna för jag var rädd för pappa. När jag låg där uppe så kunde jag alltid höra mamma och pappa bråka oftast så var det fysiskt också. Jag kunde pappa slå mamma och glas krossas. Jag kunde rymma hemifrån på helgerna men mamma och pappa märkte inte när jag var borta flera dagar. Min skolgång gick inte så bra. Jag var klassens mobbare. När jag blev 14 så skulle jag och mina kompisar in till staden och sälja droger men vi hade ingen bil. Vi gick och tog pappas bil och skulle köra in till stan. när vi var på väg i bilen så hörde jag bakifrån sirener, men jag stannade inte jag körde bara snabbare för att få bort dom. plötsligt så hade vi åkt rakt in i en rondell. 1 polis dog. Jag satt på ungdomsanstalt i 2 år och jag tänkte vad gör jag med mitt liv egentligen så när jag blev 18 år så fick jag ett jobb som förändrade mitt liv och jag försöker göra mitt liv bra nu och fylla igen allt det dåliga från min barndom. Jag har nu flyttat till unive för att söka jobbet som polis för att starta ett nytt kapitel i livet och hjälpa folka så de inte blir som jag var.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt go rolig och äkta roleplay. Ingen jävla failrp eller metagaming här. Jag har oftast väldigt roliga karaktärer som roleplayar på riktigt till skillnad från vissa grabbar som spelar roleplay som gta online och börjar gråta över att de förlorar massa grejer osv. Om man bryr sig om sina grejor så mycket borde man spela gta online.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om jag är i ett scenario där jag tex rånat en bank kan jag bli tagen av tex polis för ett bättre scenario, alltså jag ska alltid tänka på vilka val som utgör bäst scenario istället för att bry mig om att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? inte kidnappa utan scenario, inte personrån där offret avrättas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ca 7 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Heter professor mike på steam.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

- Se till att du har samma namn på discord som på steam innan intervjun!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka