Markus hallberg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Markus hallberg
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hallberg1989
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus hallberg
Vad är ditt discord namn? Markushallberg#4421
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1989
Berätta om din karaktär. som barn var Ronny en underbar pojke han var intresserad av bilar o motor. efter stund märkte han att han hade en bror som heter Ragge o vi träffades på denna staden vi har inte träffas alls har ej träffas på 10år jag är 51år o han är 50år gammal. Ronny en glad man på 51år gammal o gillar raggar bilar o guld vaskning
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill gärna rp på en bra sever som denna. jag kommer göra en bra scerion o roliga
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag gillar denna servern
Hur många timmar har du på FiveM? 409 timmar
Hur hittade du Multistaden? via en kompis till mig som bjöd in mig på er server
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på denna
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hallberg1989
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus hallberg
Vad är ditt discord namn? Markushallberg#4421
Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1989
Berätta om din karaktär. som barn var Ronny en underbar pojke han var intresserad av bilar o motor. efter stund märkte han att han hade en bror som heter Ragge o vi träffades på denna staden vi har inte träffas alls har ej träffas på 10år jag är 51år o han är 50år gammal. Ronny en glad man på 51år gammal o gillar raggar bilar o guld vaskning
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill gärna rp på en bra sever som denna. jag kommer göra en bra scerion o roliga
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag gillar denna servern
Hur många timmar har du på FiveM? 409 timmar
Hur hittade du Multistaden? via en kompis till mig som bjöd in mig på er server
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på denna