Accepterad markus cincon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

markus cincon

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? baran

Vad är ditt discord namn? rambo.7576

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: markus cinkon 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? svårt med pengar har det tuft i livet och vill börja jobba och ta hand om mig själv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag växste upp utan en pappa jag fick aldrig de han och min mamma hade det tyft där ute för att ta hand om mig vi hade knappt råd med mat vi fick uppleva en anan miljö en dom arndra run oss oss jag hade en store bror han har jag tappat kontakt me och försöker hitta honom nu i staden och om mig själv skulle jag säga att jag är en snäll person som lever ett tuft liv och försöker styra upp det och ska ta hand om min mamma och hitta min store bror

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ta det seriöst och att ha de kul och följa reglerna och att jag kommer skappa mycket kontent i detta staden jag e inte den personen som går in och förstör för dom andra jag tar rp som seriäst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexsempen om man dör så ska man inte prata elle mumla när någon e på platts alsåå de dom händer i spelet ska vara de som du skulle göra i verkligt heten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att inte ha mask i skudsområden och om man ramlar eller krokar så säger man ajjj men man lär sig igenom sina miss tagg och att de som händer dig i verklighet ska vara im spelet som at man kör in i en annan bil så säger man typ ajj oooo ont yr

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte använda kränkande språk och man bör agera på ett sätt som är trovärdigt man för inte använda fusk i serven Precis som i verkliga livet finns det lagar och regler inom spelet som spelare förväntas följa

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar spelet på riktig och följer reglerna och ärligt så tycker jag att unive är en av sveriges bästa server det var allt för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka