Nekad MarkSalto | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarkSalto

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: MarkSalto

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198959929984/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MarkSalto

Vad är din discord tagg? MarkSalto#6837

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ingenting. Jag är bannad från discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vågade stå upp för vad som är rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev permanent bannad utan anledning. Vi båda satt i samma scenario och min banöverklagan blev godkänd men inte hans. När jag berättade vad som hade hänt i "kritikchatten" blev jag därefter bannad för att jag uttryckte vad dem gjorde fel; Inga motargument tillbaka - absolut ingenting. När en spelare försöker ge kritik tycker jag det är viktigt att ni förstår att det inte alltid är ni som är rätt. Ni kan inte bara banna folk för att ni inte lyckas förklara situationen? Jag förtjänar iallafall ett svar..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom att jag kom med ett argument dem inte kunde hantera. På så sätt valde dem att lösa problemet med en discordban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tre felaktiga bans för både failrp och powergaming. Blev bannad för att situationerna blev tolkade olika men det löstes. Denna situationen kan också lösas med hjälp av ert perspektiv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut ingenting. Jag höll mig till vad chatten handlade om men tydligen så var det fel enligt dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nästa gång måste jag väl förlora argumentet medvetet; Vem vet?

Har du läst våra regler? Ja

Kan ta detta med dig här och nu om det ska vara så komplicerat. Du sitter och håller på klanka ner på mig för en såkallad "felaktig" ban. Får be om ursäkt att jag är så dålig på att ta såkallade "kritik" för det. Fattar fortfarande inte vad du pratar om för scenario, men så som du beskriver det tycker jag att det är inte ditt ansvar att sitta här och leka runt och agera för han. Sköt ditt och låt han sköta sitt annars sätter du dig själv i trubbel. Absolut, om det blivit felaktigt och han känner sig orättvist behandlad, de må absolut vara så. Då går det givetvis att lösa, men jag är helt övertygad att det fanns en anledning till att det togs ett annat beslut gällande hans ärende oavsett om det handlade om samma scenario. Men det är inget som du kommer kunna påverka och sen att kritisera mig för det tycker jag bara är idiotiskt, bannar inte någon utan anledning utan har alltid skäl till det och finns ingen mer neutral än mig. Kan fortfarande inte kommentera ärendet specifikt då jag fattar 0 vad du pratar om faktiskt, sorry. Att du blev bannad, har med att göra att du sitter och tjafsar och inte kan bete dig.

Vill din kompis diskutera sin ban då kan han komma och skicka ett DM till mig specifikt där han kan förklara situationen för mig, då kan det lösas på enkelt sätt. Men det kommer inte lösas med att du går och gråter ut i våra OOC kanaler/kritik-utveckling för det hör inte tid om ett specifikt ärende hanterats på ett visst sätt utan det handlar om allmänna grejer.

Tack Philip, äntligen! Ska be honom dma dig så han kan förklara situationen. Detta var allt jag behövde; Ett svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka