Accepterad MarkSalto | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarkSalto

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: MarkSalto

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370474983/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sven Åke

Vad är din discord tagg? MarkSalto#6837

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlog, FearRp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga att en kille som inte var nöjd med situationen ville få mig bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till en bensinstation med min bugatti när en kille med en audi stannade bredvid mig. Han började sikta med pistolen genom fönstret och bad mig gå ut genom från bilen. Eftersom att jag visste att jag hade en snabbare bil än honom visste jag att det var mycket möjligt för mig att komma undan situationen genom att köra så snabbt jag kan för att tappa bort honom. Senare den dagen hittade han mig igen och påstod att det var "fail rp" eftersom att jag inte lydde honom. För att han skulle sluta fölaj efter mig satte jag mig till sist i hans bil för att få slut på det hela. Han förde mig till ett garage och bad mig kliva ut ur bilen. Jag vägrade. Jag bad honom döda mig och råna mig därefter. När han då sköt mig till döds ramlade min gubbe genom mapen och spelet crashade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt eftersom att ett rån inte måste ske så fort en kriminell ber om det. Det är mycket möjligt att undkomma dessa situationer i verkligheten, speciellt om man vet att ens bil är snabbare än rånarens bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var också felaktig. jag blev bannad för powergaming eftersom jag inte visste att man inte kunde överleva ett knivhugg i magen. Min överklagan blev dock godkänd eftersom att det är mycket möjligt att överleva knivhugg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna på rånaren om det är det man måste göra under varje tillfälle någon ber dig att "stiga ut ur bilen".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej. Jag har ingen aning om hur specifikt man ska ta vissa scenarion men om det verkligen är så att man inte kan undkomma ett rån förstår jag det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka