Accepterad Markos | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Markos

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997843684/

Ditt Hex-ID: 11000013dd82ee4 (Hex)

Vad är din discord tagg? barbapappa#8804

Vem var det som bannade dig? philip320 (ägaren)

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM ~Esentals.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick runt och hadeslagsmål med mina kompisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in utan att veta reglerna, jag hade aldrig kört rp förut. så jag slog mina vänner och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var hälften hälften eftersom jag var ny i roleplay. men ändå rätt eftersom att jag inte löd era regler. jag har läst på reglerna nu och ber om ursäkt. jag vill jätte gärna gå in och spela med mina vänner ochha kul och lyda regler. jag är som sagt bannad i 30 dagar, det är väldigt länge så jag hoppas och ber att ni kan göra det ni kan för att unbanna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var första gången jag körde rp i hela mitt liv. jag har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle lydigt reglerna i ställe för att bara gå in och bryta reglerna. som sagt är jag så hemskt ledsen och jag har läst reglerna nu och hoppas att ni skulle unbanna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska lyda reglerna och gå in i rp världen. jag ska alltid läsa reglerna innan jag går in.

Har du läst våra regler? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka