Nekad marko1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marko1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? tveka inte på karbinen#8364

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Marko är 18 år växte upp i en medelstor stad han kommer från en familj där han har en broder och en syster där han är mellan barnet och han har haft en ganska svajig uppväxt. Där han kommer från en familj som inte gett han så mycket kärlek och det har gjort att han har en det svårt i skolan men han har ändå kämpat igenom det och klarat gymnasiet och precis gått ut el linjen och nu vill han komma ut i arbetes livet och bli elektriker. Genom Markos tuffa uppväxt har det gjort han ganska känslokall och nu har han lite svårt att förstå andras känslor men han tycker det är väldigt trevligt och gillar prata med andra personer. Markos intressen är att han gillar crossar och tycker de är verkligen intressant med olika crossar och deras olika cross märken. Marko ha en hobby att meka och köra cross han tycker det är riktigt roligt han gillar också att spela fotboll och vart nästan uttagen till att spela i sitt dröm fotbolls lag men skadade foten och det förstörde hans fotbolls karriär så nu kan han inte längre köra fotboll på proffs nivå längre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa till att bidra med bättre RP i servern och kommer hjälpa till att utveckla serverns RP. Jag kommer vara respektfull mot medspelare i servern. Jag ska även hålla mig så mycket inom karaktären som möjligt och inte försöka ändra karaktärens bakgrund. Jag kommer även vara respektfull mot medspelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man kan skapa en mer dramatisk upplevelse mellan dom två olika parterna. det gör även att min karaktär kan misslyckas och genom det utvecklas och låta han lära sig av sina misstag. Detta gör även att det blir någon slags spel balans och att det inte bara är en karaktär som vinner hela tiden detta bildar även en slags respekt mellan hela Community.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom några vänner när jag var inne och spela lite fivem såg jag även unive där och kände att jag behövde sicka iväg en ansökan för jag har hört att detta är en av de bästa svenska RP servrar och ska även vara väldigt seriös och det inte ska vara massa folk som håller på att leka inne på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka