Accepterad Marko Nilsson | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ovve

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198829415895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: hejhej caserandom.com

Vad är din discord tagg? Ovve#4428

Vem var det som bannade dig? 1Alexx

Hur lång tid var din ban? 9Dagar 23Timmar 59 Minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "RDM"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem såg och inte hörde scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade som va i tjäns på taxifirman i staden körde runt med min klient i limmo. Vid torget så skulle jag köra från en av korsningarna, Jag såg en kille vid slutet av övergångsstället, sedan så laggade han in framför mig och enligt han körde jag på honom och jag såg att han bara lagga framför mig och jag hade ingen chans att bromsa. Efter han blev "påkörd" så ställde han sig upp, jag frågade honom " hur gick det med dig kompis" och han svarade " jävla luffare varför är du en sådan jävla fittunge för " Jag svarade " Förlåt men kalla mig fan inte för muffsi och luffare " min klient som då satt i taxin skulle stiga ur men grabben som jag pratade valde att sparka på min bil och sedan försöka hoppa på min klient. Jag såg detta som ett scenario och skyndade mig att skydda min kund, och jag måsta tillbringa våld för jag ansåg att det behövdes för scenario.t.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det var en felaktig BAN, jag har och skulle aldrig RDM med vilja, jag tar detta seriöst och jag försöker spela med sunt förnuft hela tiden. Men mitt förnuft är också att om min klient som har betalat pengar blir drabbad av någon annan skulle jag behöva göra något, i detta fall blev min klient påhoppad. Jag skulle gärna kunna ta en muntlig intervju över detta, synd att en del av kvällen blir förstörd pga detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Innan jag hade hoppat ur skulle jag varnat killen, att jag skulle försvara taxin och klienten men det fanns dock inte tid för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte riskera att få rdm för att man vet aldrig andras synpunkter,

Har du läst våra regler? Ja

+rep han håller sig till reglerna och han har koll på reglerna annars skulle han inte va whitelistad... så unban på den...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka