Nekad Marko Nilsson | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ovve

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Ovve#4428

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kunna kolla WL ansökningar från 16:00 till 00:00

Hur aktiv är du i discorden? Jag skulle säga att jag är aktiv i dc 12 timmar om dagen, jag är tillgänglig hela tiden förutom om jag sover eller gör något speciellt.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig pga att jag känner att det passar mig bra, jag vill kunna rpa samt bidra till multistaden. Jag har fått bra kommentarer av staff att min rp är bra och att jag inte skulle ansöka till support för att det hade bidragit till att jag inte kunnat rpa lika mycket. WL ansvariga behövs och jag kan se till att bidra till att servern kommer få bra White listade spelare, samt att kunna hjälpa dem om dem har några frågor eller liknande

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig pga att jag är en säker och bra person som kan se till att multistaden får bra White listade spelare som inte lallar osv, samt att jag har väldigt enkelt att kunna anpassa mig till system osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka