Nekad Marklund002 | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marklund002

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/marcusmarklund002/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b716b3b

Vad är din discord tagg? Marklund002#3589

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? står ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över en människa men det var inte som det såg ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag raceade mot en annan efter storvägen och jag låg lite bakom å då tvärnitade han och svängde över till mitt körfält så jag var tvungen köra av vägen och han inte väjja tillbaka in på vägen så råkade köra över en som stog uti vägkanten förstår om det låter osanolikt men det är exakt det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig var den felaktig för att det var ju absolut inte meningen att köra över han jag blev ju i princip prejad av vägen in i han som stog där och jag hann ju inte göra nå åt saken för gick ju ganska fort

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen så körde jag för fort igenom staden så var inte sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktist inte eller ja det är ju isåfall att jag inte skulle ha raceat med dendär snubben

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja det var ju inte mitt fel jag kunde inte göra nå åt saken

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka