Nekad Marke12 | Medlem ansökning [Rosengard] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marke12

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117951476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? Marke#2757

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001

Berätta om din karaktär. Viggo Olson är en man som har gått klart högskolan och är nu redo för arbetslivet han har lätt för att ta in order och har lätt för att jobba med andra med människor och älskar att ta emot svåra och tuffa utmaningar därför tycker jag att detta jobbet skulle vara perfekt då jag alltid älskat bilfilmer som barn och alltid velat bli som dem på filmen och nu idag så går jag all in och kör och hoppas på det bästa. Viggo Olsson älskar motocross och pratar gärna med kollegor på en fika även efter jobbet eller på en fika rast med kollegan, Han är en glad och go man i medelåldern som har 2 söner som han jobbar för att ta hand om. Viggo Olson har även starka egenskaper så som att han är storebror vilket gör att han tar ansvar över andra som han bryr sig om och ger även Viggo Olson erfarenhet i att kunna styra och ställa lite mer och Viggo Olson är otroligt stresstålig han klarar nästan av vad som helst allt från att prata lugn under en stressig situation till att ta en fika med kollegorna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att min karaktär kan bidra ganska mycket till unive och jag vill vara med och medverka i unives utveckling jag tycker att det är lätt sveriges bästa FiveM/RolePlay server. Jag kommer att biddra med en ganska så seriös karaktär men ändå lite skratt också och om någon inte beter sig på servern eller bryter mot några regler så kommer jag att direkt rapportera in till Staffs och Admins.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den bästa rp serven med mest spelare på och den bästa rpn och så mycket roligt folk de va dem som gjorde mig intresserad av serven

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom venner och att den har varigt väldigt rekomenderad på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag hittade unive genom venner och att den har varigt väldigt rekomenderad på FiveM

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål i RP är att kunna ha kul med vänner och andra som spelar i Unive servern. och att kunna RP min karaktär som bäst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, ej tagit sin intervju efter den angivna tiden.
-11- X2

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka