Nekad Marja-Lisa Bil & Motor Chef Ansökan Ahmed [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetskiBram

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
20
Användarnamn: Kabir Ahmed

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Bil & Motor

Vad heter du IRL? Ahmed Glenn (Glenn är mitt mellannamn)

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem?
Mer än 700 timmar med mitt förra konto.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag har varit Biträd. Chef på Gunnila's Lyx & Superbilar och har haft mycket ansvar över mina anställda då vår chef fick en flygbiljett tror jag men han försvann iaf, men efter 2 dagar så blev alla sparkade o de kom en ny ägare och han valde sin kompis istället för mig så jag fick lämna Gunnilas efter 2 hårda arbetsdagar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
Jag vill ta över Marja-Lisa eftersom att det inte någon som äger den och för att jag verkligen vill ta hand om den och driva den på bästa sätt. Det verkar också som att det är många som klagar på att de inte så många som är inne och jobbar och jag är då här för att liva upp den igen och anställa personer med bra servicekompetenser, som lyssnar på kunden och mer för att få den bästa Bilfriman i staden. Jag är en lugn människa som kan ta kritik och konsekvenser på ett bra sätt som inte får någon o bli osams. Jag kommer göra det bästa av mig och till mina anställda om jag blir chef. Jag vill bara inte vara en sträng chef utan vill ge mina anställda bonusar, en gratis bil för att hen t.ex har sålt 15 bilar på en dag osv.

Beskriv din karaktär?
Min karaktär är ursprungligen från Irak men eftersom det var krig så dog hans föräldrar och blev han skickad till Turkiet när han var liten och levde där några år tills han blev 13. Några dagar efter han fyllde 13 fick staten reda på att han hade släktingar i Sverige så de tog kontakt med släktingarna och de tacka ja eftersom de hade träffats när han var liten. Efter några år efter att ha bott med sina släktingar så bestämmde han sig och flytta ut för att han var 19 år gammal och behövde jobba. Så han lämna sina släktingar och börja jobba i ica först för att han inte palla och bo där han bodde, men efter 2 år flyttade han till Multistaden. Här står 21 åringen Ahmed Kabir och är redo och göra saker och ting på denna server. Han har ett stort intresse för bilar som är snabba och snygga. Han har lätt för o bli vän med andra, han är också vädligt trevlig och social. Ahmed kommer få nya personer som kommer till servern och fastna här för att han kommer vara väldigt trevlig och har roligt.

Hur ofta kommer du vara inne?
Kommer vara inne varje dag minst 6 timmar, kommer också ha en titt på mina anställda på när de arbetar, om de arbetar eller om de inte alls gör nånting.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Ja! Men det skulle ju vara ännu fetare om jag fick bli chef!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?
Nej! Men är med i DC servers och kan göra allt för att bli chef! (Alltså lämna dom o mer)

Har du läst våra Regler?

Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka