Nekad Marja-Lisa Bil & Motor Biträdande Chef [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn:Danix#7588

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Bil & Motor Biträdande Chef

Vad heter du IRL? Wail

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 20 timmar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag gillar bilar och jag är trevlig och kommer vara trevlig mot alla kunder, jag är aktiv ganska mycket så om någon behöver hjälp med något så kommer jag alltid vara där och hjälpa till med det dom behöver.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på det jobbet för att jag är intresserad av bilar och man tjänar mycket pengar så att jag kan köpa min drömbil i spelet och köra runt med den och ha kul med andra spelare.

Beskriv din karaktär?

min karaktär heter Viktor, när Viktor var16 år gammal så hade han mycket problem med sina föräldrar, efter ett bråk kunde Viktor va på rymmen i flera dagar men dom hittade honom varje gång han brukade vara hos sina kompisar. Viktor bråkade inte bara med sina föräldrar utan han bråkade i skolan med lärare och studenter i hans ålder, han har ADHD och autism så han har det lite svårare än alla andra. Ändå fast Viktor hade det svårt i skolan på grund av ADHD och autism så hade han en dröm som alla andra hans dröm var att bli en chef på en bilfirma. Viktor kände att han var lite annorlunda jämfört med alla andra men det var ju bara för att han hade ADHD och autism så att han kunde inte vara som alla andra, ändå fast Viktor var annorlunda var hans allra största dröm att vara chef över en bilfirma så ännu idag gör han sitt bästa för att uppnå sina drömmar.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar dom dagarna jag spelar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag för att det är alltid kul att spela på multistaden ändå fast det inte går bra för en.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte jag spelar bara på multistaden för den servern är den roligaste jag har hittat, jämfört med alla andra servrar så har eran server de bästa reglerna och mest positiva spelare och staffs.

Har du läst våra Regler?
ja det har jag, jag har läst era regler ganska noggrant.

nekad.
pga. du får skriva till chefen om att få jobb sedan får du jobba dig upp! man ansöker ej om biträdande! ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka