Nekad marioswede | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marioswede

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? mario

Vad är ditt discord namn? marioswede#3982

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jens är en nörd som har suttit hela sitt liv och spelat men han blir utkastad av sin mamma och bestämmer sig för att flytta till en ny stad. Jens är extremt snäll och tänker inte på vad andra tycker om han. Han blev tidigt mobbad som ung men stod fortfarande upp för sig själv. Nu har Jens som nu är 47 år gammal bestämt sig för att skaffa sig ett jobb och ansöker hos arbetsförmedlingen. Men inget passar han vill ha något spänande jobb som kräver hårt arbeta. Jens har bott tidigare i denna stad men blev utvisad på grund av hans barkund. Men nu är han tillbaka lydigare en någonsin och med ett hopp om att hitta sitt drömjobb. Jens pappa var en högt uppsatt polis som var väldigt frånvarande och detta har påverkat Jens. Men när Jens var 13 år lämnade hans pappa han och flyttade till USA och det var då Jens blev så arg så han låste in sig i rummet och levde sig in i en annan värld. Jens vill gärna se värden eftersom han har suttit i sitt rum i halva sitt liv. Jens är nu redo och ta riskerna för ett spännande liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med den högsta kvaliten på mitt rp så att andra kanske tar efter och att det blir en hög rp nivå jag kan ochså bidra med skratt till rpandet men att det fortfarande inte är på lall nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rp att båda sidorna kan vinna eller fölora tillexempel i ett rån då måste ju gisslorna vara oskadda och att rånarna ska gått med på kraven och inte bara dödat de och sen bara stukit ksk dåligt exempel men jag kan allt i huvet men får inte fram det. Altså att polisen ska ochså få en chans att kunna få fast brotslingarna

Hur hittade du Unive? genom deras yt kanal och har spelat tiddigare här förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka