Nekad marioswede | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marioswede

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? mario

Vad är ditt discord namn? marioswede#3982

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jörgen Von Strase är i 70 års ålder och är för det mesta så är han glad och trevlig. Jörgen har en stökig uppväxt pågrund av att hans pappa ska har varit aggresiv. vid 14 års ålder rymde han och hans kompis hemifrån och kom aldrig tillbaka de gjorde små brott som att själa bilar råna småbutiker och göra inbrott. När Jörgen blev 16 år hade polisen nog och satte han i ungdoms fängelse men Jörgen gav alldrig upp han ville tjäna pengar på ett roligt sett han ville inte förändra sig så Jörgen flydde 12 gånger till polisen satte han i fängelse. Där fick Jörgen spendera sina år till han blev 20 då det hände Nordens största bank rån där Jörgen och ett par andra grabbar sprängde sig igenom en bank och gjorde så de gick i konkurs. Såklart blev det hittade och blev fängslade i 18 år. Inne i fängelset så blev han förälskad i en tjej plit som jobbade där och de började ha en relation och Jörgen insåg då att han behövde ändra på sig. Så efter fängelse straffet flyttade han till en annan stad med hans barn och fru. Men efter 30 år så körde någon över hans fru och det var då Jörgen började med sitt missbruk av narkotika. Efter två år så bestämde han bara sig att ta sin bil utan någonting och bara köra längst vägen och hitta den perfekta staden där han kan leva i lungn och ro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har lång erfarenhet av Fivem och kan bidra med en hög nivå av rollspel. Jag ser fram emot att skapa många roliga scenarion och bidra till en bra tid här på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario. Ibland kan det vara bättre att låta den andra personen komma ut som vinnare för att skapa en mer intressant upplevelse. Till exempel om jag blir jagad av polisen och har en bil som lätt kan köra ifrån dem, kan jag istället låta dem fånga mig för att utveckla ett spännande scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att du dödar någon utan bakomligande scenarion vdm är att man använder fordon som ett vpen att döda med utan bakomligande scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat här förut och har spelat fivem i några år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka