mario_dimitrije
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131780928/
Ditt Hex-ID: Mariodimitrije
Vad är din discord tagg? madi98#9358
Vem var det som bannade dig? philipp320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem tog fel person, de va någon som slogs inne i bilaffären
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vänta på att köpa bil så gick jag ut för orkade inte vänta mer
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var felaktigt
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare för de va ooc och jag lyckades ta lärdom av det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag anser att jag inte gjorde något utan bara gick ut när någon slog till en annan kille
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att spela mer verkligt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Mariodimitrije
Vad är din discord tagg? madi98#9358
Vem var det som bannade dig? philipp320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem tog fel person, de va någon som slogs inne i bilaffären
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vänta på att köpa bil så gick jag ut för orkade inte vänta mer
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var felaktigt
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare för de va ooc och jag lyckades ta lärdom av det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag anser att jag inte gjorde något utan bara gick ut när någon slog till en annan kille
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att spela mer verkligt
Har du läst våra regler? Ja