Accepterad Mario_04 | Medlem ansökning [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mario_04

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199134297342/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mario

Vad är ditt discord namn? Mario_05#1745

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan Rodriguez och är en skysst kille från Colombia som är född 1997 och när han var 10 så flyttade han till Sverige. Juan har alltid sen liten haft det lite svårt med skolan och hemma i hemmet men ändå jobbar han hårt för att få det han vill. När Juan var 10 år gammal hände något tragiskt i hans liv, hans far dog. Hans far var med i en Mafia och
blev brutalt mördad, då tog det en vändning
i Juans liv. Juan mådde otroligt dåligt och hade det väldigt svårt hemma efter det som skett. Det ända han ville var att hämnas på personen som gjort detta,
han var inte en sån person innan men ilskan han kände efter att någon mördat hans far var obeskrivlig.
Juan söker sig då till sina vänner och släkt. Han drog ofta ut med vänner på kvällarna och hängde på dom större och farligare ställerna utav stan. Under tiden märker Juan att hans vänner börja missbrukar, ta droger dagligen och nästan alltid vara påverkade. Detta var en start på Juans nya kapitel i livet. Juan väljer då att istället för att hänga med missbrukare så börjar han dra ut på kvällarna och hjälpa påverkade ungdomar med att ex, ringa Polis & Ambulans. Han påbörjar sin dröm om att bli polis genom att börja om gymanasiet och börjar verkligen satsa på skolan för att få upp sina betyg så han kan komma in på " Polis Högskolan".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill skapa roliga rp minnen och situationer på Unive och vara med i gemenskapen. Jag tycker att servern är perfekt för mina intressen inom rp och därför tycker jag att Unive är något för mig. Jag vill även kunna utveckla mina rp situationer och därför söker jag även medlemskap.
Jag är en seriös roleplay spelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion, är väldigt erfaren spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att jag blev intresserad av Unive eftersom att det är många spelare på den och det drar ju då alltid in måna nya om flera spelar på en server. Det är oftast brist på spelare på andra servrar.

Hur hittade du Unive? En vän har tipsat mig om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bli polis och kunna ha en skön men samt rolig efter middag när man kommer hem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? På Unive vill jag bli polis som sagt och det är bara en stor sak jag tycker om att rollspela, jag rollspelar oftast som polis men jag har också såklart provat andra roller. Men jag känner att polis är det bästa för mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja,men om jag blir antagen här så byter jag ju till denna servern

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka