- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamprofile.p4ndazz.gallery
Ditt Hex-ID: steam:11000014512f218
Vad är din discord tagg? .P4NDAzz#3904
Vem var det som bannade dig? Liam
Hur lång tid var din ban? 20 dagar, 19 dagar kvarstående.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag körde på en person, som i mitt POV var osynlig/obefintlig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade hyrt en Voi och hämtade upp en skadad person jag körde förbi (Kompanjon IRL), han hade legat på marken i ungefär 7 minuter och jag skyndade mig till sjukhuset och valde att köra in i sjukhuset med min Voi & just då körde jag över en person som tydligen stod inne i sjukhuset fast som i mitt POV var osynlig. Hörde bara ett skrik och sen kom min bannlysning, hann aldrig att förklara mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är den felaktig på grund av att OneSync inte alltid är "OneSync"
. Jag kan inte gjort så mycket annat i just den situationen, hade jag sett att spelaren var där så hade jag naturligtvis inte kört över människan. Har x antal timmar på FiveM sedan 2016, varit delaktig i både vRP/ESX framework sedan start, inklusive dRP. Vet exakt hur RP går till och dess regler.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad, förstår inte varför detta fält är "required".
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Parkera min Voi utanför sjukhuset och inte köra in i sjukhuset, enda anledningen till varför jag körde in var för att så snabbt som möjligt ge personen tillgång till vård på grund av att ens "respawn" tid höll på att gå ut.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000014512f218
Vad är din discord tagg? .P4NDAzz#3904
Vem var det som bannade dig? Liam
Hur lång tid var din ban? 20 dagar, 19 dagar kvarstående.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag körde på en person, som i mitt POV var osynlig/obefintlig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade hyrt en Voi och hämtade upp en skadad person jag körde förbi (Kompanjon IRL), han hade legat på marken i ungefär 7 minuter och jag skyndade mig till sjukhuset och valde att köra in i sjukhuset med min Voi & just då körde jag över en person som tydligen stod inne i sjukhuset fast som i mitt POV var osynlig. Hörde bara ett skrik och sen kom min bannlysning, hann aldrig att förklara mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är den felaktig på grund av att OneSync inte alltid är "OneSync"
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad, förstår inte varför detta fält är "required".
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Parkera min Voi utanför sjukhuset och inte köra in i sjukhuset, enda anledningen till varför jag körde in var för att så snabbt som möjligt ge personen tillgång till vård på grund av att ens "respawn" tid höll på att gå ut.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt.
Har du läst våra regler? Ja