Nekad Mario Tarkov | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mario Tarkov

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 1996

Vad heter du på discord? .P4NDAzz#3904

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar när servern är som mest stabil. Beror även på vad man har planerat inför dagen. Arbetar 6 - 16 (På ett ungefär), varje dag sen blir det självklart annat som prioriteras före speltid. Spelar dock mycket kvällar och tidiga nätter.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Uhh, inget speciellt? Att vara servervakt hade endast underlättat för mig då jag är överläkare samt utbildare inom sjukvården och haft extremt horribla upplevelser med folk som absolut inte kan rollspela på ett korrekt eller någorlunda underhållande vis.

Att få tillgång till fler kommandon än vanligt är inget som kommer påverka mig; använda mina krafter endast för att.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Få möjlighet att kunna styra till de scenarion som går fel. Jag har extremt många timmar bakom rollspel och vet hur scenarion ska gå till för att få ut så bra underhållning utifrån det som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Anser att jag nämnt detta i övre indata - men för att förtydliga. Jag spelar rollspel för att jag renhjärtat tycker om det, jag försöker få fram guldkornen i varje scenario och se till så att båda parter får underhållning och tillfredsställelse utav det.

Att då kunna snabbt och smidigt korrigera de scenarion som blir fel tror jag kommer påverka "omgivningen" positivt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har styrkan, viljan och engagemanget för att bidra till skillnad.

Varför vill du bli servervakt? Detta har jag nämnt i tidigare fråga.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har utvecklat FX sedan 2017 i olika ramverk; vRP, dRP & ESX. Jag kan inte säga på en rak arm att jag vet hur alla era "staff" kommandon fungerar då alla servrar är enskilda. Jag kan däremot säga att jag mer än gärna vill lära mig hur erat system är uppbyggt; kan även förmedla att jag är en person som lär och tar in information väldigt snabbt.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad och varit det sedan dag ett.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit felaktigt bannad; bannlysningen blev borttagen efter överklagan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Inte för tillfället och har inga planer på att göra det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka