Nekad marin2122 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marin2122

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo hansen

Vad är ditt discord namn? teletubbies7947

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 1995

Berätta om din karaktär. mitt namn är britt maribullen och jag är en vanlig person som vill bli medborgare för att kunna jobba på mekonomen jag är 24 år gammal. är hufsat ny inflyttad till stan förut bodde jag mitt ute i ingen stans. min karaktär har är ganska känslig när det kommer till att folk skjuter mot varandra eller mobbar varandra. mina intressen är mest att jobba och göra den bästa rp som går och jag hade velat varit polis och skyddat staden eller jobba på mekonomer, en av mina intressen är ochså bilar och att vara med kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att göra den bästa rp servern som möjligt genom att vara en polis tillexempel eller jobba nån annan stans och följa alla regler och lagar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra till att göra den bästa rp servern som möjligt genom att vara en polis tillexempel eller jobba nån annan stans och följa alla regler och lagar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man måste ha respekt mot andra medlämar och behålla en vänlig ton. om man är kriminäl så får inte person rån ske på civila platser, kidnappning får man bara gärna om det har hänt något tidigare med den personen typ om det är ett gängkrig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört rp servrar i typ två år och jag vet hur man kör dom och jag håller inte på att bryta massa regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt lugn civil person

Nekad
Anledning:
Svara på "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka