Nekad marin2122 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marin2122

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167640775/

Ditt Hex-ID: 110000147f714c7

Vad är din discord tagg? teletubbies7947

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unbanme.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var respektlös och jag ber om förlåtelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit en bil på bilstölden och då började polisen att jaga mig och tillslut så tog dom fast mig och åkte med mig till häktet och då började jag säga att en av poliserna vara snygga och hade hängpattar (vilket jag alldrig kommer att göra igen) sen satt jag i fängelse i 120 min sen kom jag ut och då logade jag off sen när jag skulle in igen så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men jag tycker inte att man borde på perm ban för det jag gjorde bättre med en månad. man ska alltid vissa respekt mot andra vilket jag inte gjorde men jag har lärt mig av mina mistag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strutat i att säga onädiga komentarer och varit snällare och haft mer respekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. jag har lärt mig att jag ska ha respekt mot andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag, ta er tid jag har inte brottom. jag har varit banad i 4 månader nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka