Accepterad Mariccc74 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mariccc74

Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166788561/

Ditt Hex-ID: steam:110000147ea13d1

Vad är din discord tagg? Kroaten

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-21 085728.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var suntförnuft att skjuta utanför autoexperten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i sjukan och skulle på rehab. När jag var på rehab hade en person som lallade hetsat mot mig flertal gånger. Jag och grabbarna åkte runt i bilen och jag såg en möjlighet att skjuta grabben men efter att jag hade skjutit han hade jag insett mitt misstag. Egentligen är jag ingen problemspelare men jag gjorde fel denna gången.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt ban jag förtjänar bannen och jag hoppas med att få en till chans att komma tillbaka. Jag vill verkligen spela unive och egentligen så har jag mycket bra historik, är grön spelare och försöker det bästa med att följa alla regler som krävs. Jag vill bara spela med mina vänner ifall det finns en möjlighet så kan du väl ge mig en till chans, snälla :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sedan jag vart bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fokuserat på att jag ska döda han, kunde gjort det bättre med att vänta tills han har kommit ut ur staden och sedan jagat han. Jag kommer inte göra om detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes till hundra procent, kommer aldrig mer göra nåt sådant igen och jag vill verkligen få en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka