Nekad Mariateresa12 | Beslut Överklagan [toris

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mariateresa

Ditt Hex-ID: 11000015b4d68f9

Vad för typ av beslut gäller det? krimvarning , ban

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Precis innan jag blev bannad så var det en lång skottlossning där flera personer skjuter och jag blir benad, jag blir då kidnappad av en kille som sedan släpper mig för att skjuta mot min allians. Jag smäller då honom och tror att han dör men sen så ställer han sig upp vilket leder till att jag smäller han igen. Jag kände att jag inte skulle ha tid att be han ta upp händerna och sen kidnappa han för att senare blir smälld av hans grabbar. Nu i efterhand när jag ser att det inte var så många av hans grabbar runt om så förstår jag absolut att jag kunde ha kidnappad han. Men just i den stunden så prioriterade jag mitt liv istället för att kidnappa honom.

Hur är beslutet felaktigt? Bannen var inte felaktig och jag förstår bubblegums beslut till 100%. Men det var lite synd att bubble missade bakomliggande scenariot vilket ledde till att jag smällde honom istället för att kidnappa. Jag hoppas att du kan se min synvinkel och att jag kan få en till chans. Man ser även i slutet av klippet att det kommer fler bilar i motparten då förmodligen inte hade överlevt att hinna kidnappa han som jag dödade. Hoppas verkligen du kan se min synvinkel och att du kan ge mig en andra chans med påminnelse om att försöka kidnappa dom man kan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m0qGv6XmxbeCFHAPQ?invite=cr-MSxZazksNDQzNDgxNjUz&v=60

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag tycker att en varning är rimligt. Bannen får överklagas i ban överklagan.

Din överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka