Accepterad Mariateresa12 | Beslut Överklagan [mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mariateresa

Ditt Hex-ID: 110000137420810

Vad för typ av beslut gäller det? krimvarning och 6 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? zyphe bannade men han är ej staff längre så @Mrking skulle ta den 😊

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vill börja med och säga att jag inte tycker beslutet är så felaktigt men att jag har också har förstått mitt misstag. Det som hände var då att jag hamnade i en skottlossning mot en annan kille som hoppa ut och körde iväg från mig och jag följde sedan efter vilket jag inte skulle ha gjort eftersom att jag också hoppade ut o sköt och det är krigsföring ur bil. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte tänkte vad jag gjorde under scenariot vilket ledde till att jag bröt mot serverns regler. Det jag skulle ha gjort var att åka där ifrån, PUNKT. Sammanfattningsvis så var detta ett riktigt uselt scenario och jag förstår till 100% varför Zyphe valde att banna mig. Det var låg RP nivå och det kommer inte ske igen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte säga att beslutet är felaktigt så jag hade en otrolig dålig rp nivå som servern inte accepterar och det förstår jag. Jag gör denna överklagan för att försöka få en extra chans att bevisa min RP och att det scenario som skedde var kasst. Hoppas att du zyphe kan ge mig en andra chans och att jag får bevisa min rätta sida.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m7iNl14eAFFzvHCm7?invite=cr-MSxrQnEsNDQzNDgxNjUz&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
@Mrking hoppas du kan förstå mig, även om det var ett riktigt skevt scenario, jag tycker själv att scenariot var felaktigt men att jag hade uppskattat en till chans att förbättra mig. ☺️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka