Nekad Mariateresa12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Mariateresa

Ditt Hex-ID: steam:110000137420810

Vad är din discord tagg? mariateresa2025

Vem var det som bannade dig? trakke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-14 021354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in i gänghuset och sen började folk och rikta men jag trodde dom lallade för vi brukar rikta lite på varann på lall i gänghuset och jag kände igen rösten. Sen laggade jag otroligt mycket så jag visste inte vad jag skulle göra. Efter så blev jag dödad vilket gjorde att jag insåg att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktiv. Jag laggade otroligt mycket och var väldigt förvirrad vilket ledde till att jag inte följde Fear Rp regeln, jag ångrar det grovt och jag har lärt mig att man ska spela för andra parten och inte bara för sin egen. OBS, detta kommer verkligen inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare då jag tagit lärdom av dom. Dock så var båda felaktiga så jag har blivit unbannad från dom, men annars har jag tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat stanna bilen och hoppat ut, även fast jag laggade väldigt mycket men jag skulle fortfarande hoppat ut och rpat på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte bryta mot Fear Rp och inte ta förgivet att de mina polare som riktar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Jag har bra historik och är inte en sån som gillar att bryta mot serverreglerna. Vill verkligen be om ursäkt att jag gjorde fel och jag har tagit all lärdom om detta, detta kommer inte ske igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka