Accepterad Mariateresa12 | Ban Överklagan [toris

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Mariateresa

Ditt Hex-ID: steam:110000137420810

Vad är din discord tagg? mariateresa2025

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-28 210120.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att bubble valde o banna mig för att jag dödade en kille istället för att kidnappa han, men att han inte riktigt såg hela scenariot då det var ett långt scenario med flera personer involverade och då det var en aktiv skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var det en lång skottlossning där flera personer skjuter och jag blir benad, jag blir då kidnappad av en kille som sedan släpper mig för att skjuta mot min allians. Jag smäller då honom och tror att han dör men sen så ställer han sig upp vilket leder till att jag smäller han igen. Jag kände att jag inte skulle ha tid att be han ta upp händerna och sen kidnappa han för att senare blir smälld av hans grabbar. Nu i efterhand när jag ser att det inte var så många av hans grabbar runt om så förstår jag absolut att jag kunde ha kidnappad han. Men just i den stunden så prioriterade jag mitt liv istället för att kidnappa honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig och jag förstår bubblegums beslut till 100%. Men det var lite synd att bubble missade bakomliggande scenariot vilket ledde till att jag smällde honom istället för att kidnappa. Jag hoppas att du kan se min synvinkel och att jag kan få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men dom har vart felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kidnappa han istället för att avsluta honom men eftersom att det var en aktiv skottlossning med flera involverade så fick jag lite stress och prioterade mitt liv före en kidnappning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att försöka göra lite roligare scenarion och att inte döda folk när jag har läge och kidnappa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka