Nekad marfammg | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marfammg

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870127058/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cid

Vad är ditt discord namn? marfasmmg#4684

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilios och han är född 2000-11-11. Han är född i ett gäng område där han började med knark i tidig ålder, hans mamma dog i en trafikolycka, och hans pappa dog några år senare på grund av depprision/droger. Emilio gillar gymma och spela fotboll. När han gick i skolan så gick det inte så bra för honom på grund av att han mobbade folk och skippade alla lektioner och helt enkelt inte uppförde sig. Sen gick Emilios ur skolan och tog studenten, och då började allt riktiga. Han var ute sent på kvällarna och nätterna, med sina äldre vänner och gjorde massa olagliga saker. Det började med att han och hans vänner gjorde små inbrott några gånger, och sedan en period efter började dom göra person rån mot affärer och rånade människor på deras kläder/smycken och massa annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är mycket roliga och sköna människor på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket folk och action händer.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att gå med i något gäng och sedan käna pengar och ha allmänt roligt på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Köpa shyssta bilar och köpa shyssta hus/lägenheter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är mest aktiv på Unive för tillfället men spelar också på andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka