Nekad mareo yalda | Ban överklagan [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mareo yalda

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195205922/

Ditt Hex-ID: 1100001499bb122

Vad är din discord tagg? Mareo Yalda#4864

Vem var det som bannade dig? tandy

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power-gaming suntförnuft samt bryter mot gisslan regeln. Men jag tror han menar power gmaing 2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffans valde att banna mig pga att jag var Krim innan vi var uppe i naken de jag gjorde som var suntförnuft var att skjuta honom i ryggen när han höll min kompis och jag bröt mot gisslan reglen att skjuta någon som håller i gisslan, och power gaming 2 var för att han hade en pistol och nör vi sköt honom så dog han och då sprang alla fram till honom och jag sa jag jag ska lota igenom honom och de anses som jag jaga spelar för makt och pengar. Därför banna dem mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var 9 grabbar från vårt gäng vi åker upp till naken precis då blir de restart vi spawna senaste jag av den ändå som spawna naken staden dem andra kom ngn annan stans så jag gömmer mig och då kommer den en kille som sätter sig brevid mig och vi snackar lite grann sedan skickar mina grabbar ett sms kom fram till naken jag spinger fram vi rånar 2 killar sedan vet jag att han killen sitter i en buske vi springer dig han håller vår grabb i th vi riktar Gun mot 3 Guns mot han han går runt lite sedan går han sakta framåt och jag springer nära honom cirka 1 motet och skjuter honom siktar först lott huvudet men missar och skjuter honom i ryggen 3 gånger och han dör. Sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga så gör jag gör fel med power-gaming 2 jag skriker de är min colt men de gör jag för att alla springer fram till han och börjar söka igenom honom och då sätter jag dem på plats och skriker de de är lite halv power-gaming 2 och det med gisslan reglen men han gick lönsamt han gick rakt jag har sikte i huvudet men missar och skjuter på ryggen med 4 skott han trillar ner direkt och dör så ja de är va man tycker själv och vad man bedömer situationen själv och anser hur de är felaktig eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 5 olika band de va i början nör jag började rp och jag har lärt mig från alla dem bansen jag jag blivit godkända på banöverklagan på varenda en för jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag de hade jag lätt kunnat göra att inte skjuta honom nör han höll th och lyssnat på hans krav att vi skulle släppa våra vapen och sedan skulle han låta honom gå för då hade det inte resulterat att jag fick indragen Krim och medlems roller samt 20 dagars ban de är vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag de har, det jag har lärt mig är att alltid om man är osäker är att tänkta efter reglerna innan man gör något onödigt som de jag gjorde, alltså också stt läsa igenom reglern hela tiden så man kan dem till 110%, men jag absolut lärt mig mest är att alltid tänka efter kan man göra de är de suntförnuft är de ok, hade man kunnat göra de irl. Tack så mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka