Nekad mare334 | Medlem ansökning [maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mare334

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? 13tacey#2646

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Dragan Pejovic var född i Forna-Jugoslavien år 1985, Han var född när Jugoslav-Kriget pågick. Pågrund av kriget så kunde han inte vara ute mycket när han var liten, så Dragan har det svårt med kommunikation med andra folk utanför sin familj, när han växte upp så jobbade han på en bondegård där han hjäpte sin farmor med att sälja grönsaker och lite annat. Dom fick inte in mycket pengar från det, så Dragan hade det svårt med mat och boende. Dragan växte upp och när han var 23 år gammal så bestämde han sig att flytta till Sverige för ett bättre liv. Dragan hade det svårt med språket och hade det svårt att få sin medborgarskap. Pågrund av de kunde inte Dragan skaffa ett jobb, så han började jobba så svart och tjäna pengar på de sättet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat ett långt tag, men det var "LSRP" som var på San Andreas som var en seriös server, jag har dom flesta reglerna i huvudet och jag vet vad som är FRP och vad som är rätt. Vill ha roligt med folk på servern och vill bidra till ett bättre gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för att vinna och du ska RPa till och med om du förlorar.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM och vänner.

Nekad. Utveckla på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka