Accepterad mare334 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mare334

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? 13tacey#2646

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Ernie Ram. Han var född den 24 september 1998 på Lee Memorial Hospital i Fort Myers, Florida, USA. Han bodde i en liten villa I Fort Myers tills han var 2 år gammal. Lite efter han fyllde 2 så splittrades Ernie´s föräldrar. Ernie bodde med sin mamma som oftast inte hade pengarna att försörja Ernie. Hon hade det väldigt svårt att skaffa jobb utan utbildning och hon hade nästan aldrig tid att ta hand om Ernie heller, så Ernie fick vara hos sin Mormor i 6 månader. Ernie´s mamma hade en kompis som bodde i Sverige och hon åkte dit på besok, men när hon var där så märkte hon alla möjligheter hon skulle kunna ha i Sverige. Så några månader efter besoket flyttar Ernie och hans mamma till Sverige. Dom hamnar i Nyköping, där han fick växa upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på många RP servers innan och jag själv tycker att jag är ganska bra på att RPa. Vad jag kan bidra är väll roliga Scenario stunder, seriös RP och en bättre gemenskap inom servern, som är ett bra intryck för servern. Jag är rättvis mot alla, visar hänsyn mot alla. Allt jag bryr mig om är att ha roligt och att andra ska ha roligt med mig. Jag kommer bygga min karaktär det bästa jag kan för att skapa det bästa RPn jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna hela tiden, att man inte bara tänker på sin egna vinst och att man tänker på att man kan tappa allt man har, man han förlora saker, man kan ta förluster, lika mycket som alla andra kan. Man ska tänka på att vara rättvis mot alla man spelar med och inte bara spela för sitt eget bästa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming, t.ex säger vi att jag sitter i discord med en kompis och sen säger jag att jag håller på bli rånad till min kompis i voice samtalet, då kommer han och dödar dom som rånar mig. Powergaming är t.ex när man ramlar från en byggnad och sen bara springer iväg och inte RPar sina skador. FearRP är när man är rädd för sitt liv, om en kille kommer och riktar ett vapen i ditt ansikte så ska du inte bara säga "dra här ifrån" t.ex. man ska vara rädd, som att det är verkligt och att han har pistolen riktat mot ditt ansikte i verkligheten. RDM är när man dödar någon utan anledning. VDM är när man dödar någon med ett fordon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som jag skrev förut så har jag RPat mycket innan och jag kan dom vanliga reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka