Nekad Mardin2005 | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marr4n

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Boombacloot/

Ditt Hex-ID: 110000147c67cb5

Vad är din discord tagg? BIGG PAPI LOCSTA#9449

Vem var det som bannade dig? Hugo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit bannad för att prata OOC som inte stämmer enligt mig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det måste ha skett ett missförstånd återigen, jag rpar bra och låtsas som att jag dör sedan blir jag bannad för OOC när jag inte ens pratar OOC utan jag skriver i OOC chatten. Mne jag råkade säga personens namn genom OOC chatten och det var jag inte medveten om just i den situationen eftersom jag var stressad för att vi krockade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille som heter Göran åker i min bil, en kille krockar och jag låtsas ha ont, tilll slut skriver jag /me har ont för att man ska förstå det, efter några sekunder står det att jag blir bannad. Jag själv tycker att jag både har gjort rätt genom att RPA ur situationen men också fel genom att säga Görans namn när han skrev i OOC chatten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag kan erkänna såklart att jag gjorde ett misstag genom att läsa en sak i OOC chatten och säga det rakt ut istället för att skriva det men jag var sjukt stressad, skjutsade en kille men egentligen skulle jag sälja en bil till en kille. Jag blir rätt så frustrerad eftersom jag blev anklagad om samma sak innan och åkte på en bann, men det var felaktig bann det var staffs som gjorde fel. Detta ska inte hända igen jag lovar, just i den situationen visste jag inte vad som hände eftersom allt gick så himla fort. En kille gjorde mig småirriterad eftersom han åkte efter oss, ville köra race mitt i stan men jag ville inte det, han var allmänt jobbig så tillslut körde han på oss. Detta ledde till att jag blev stressad för att det var inte så många Falck och meko tillgängliga och jag skulle egentligen stå vid piren och sälja en bil till en kille. det var bara för mycket i den stunden visste inte vad jag gjorde förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaaaa, jag hade absolut kunnat gjort annorlunda genom att inte säga det som stod i OOC chatten IG och försöka lugna ner mig i sådana situationer så inte liknande händelser händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig en stor läxa och det är att inte prata OOC och skärpa mig lite när det gäller sådana saker, jag har läst reglerna och visste att man inte får prata OOC in game men det var mycket som hände den kvällen, det påverkade mig mycket. Men nu har jag tagit många lärdomar från scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka