Accepterad Mardin2005 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Marr4n

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Boombacloot/

Ditt Hex-ID: 110000147c67cb5

Vad är din discord tagg? BIGG PAPI LOCSTA#9449

Vem var det som bannade dig? Av Flame

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit bannad för Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det måste ha skett ett stort missförstånd som jag kan förstå kan hända då det är svårt att veta exakt. Men jag blir frustrerad eftersom detta har aldrig hänt innan och jag anser inte ha gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allting började med att jag åker till vallmo stället där man plockar, på vägen dit går allting bra jag åker ensam i lugnt och ro. När jag väl är framme se jag poliser gripa en person, jag går fram dit och frågar vad som händer. Polisen säger att jag måste avlägsna och jag lyder men frågar varför sedan diskuterar vi lite och till slut åkte jag därifrån när jag väl åker fryser mitt spel och jag stannar automatiskt lite utanför vallmo då tror staffs och polisen att jag kommer åka tillbaka till vallmo men så är inte fallet. Och jag är dessutom whitelistad och vet att jag får plocka men inte bearbeta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig ban eftersom mitt spel kraschade och jag förstår ju att polisen och staffs inte fattar att det händer, men jag har aldrig blivit bannad eftersom jag sköter mitt RP bra, på detta sättet blir jag chockad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, jag hade kunnat gjort något annorlunda genom att inte prata så länge med polisen och åka direkt eftersom då hade spelet kraschat när polisen inte hade sett mig och det hade inte sett ut som att jag skulle åka tillbaka till vallmo.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa absolut, jag har lärt mig en stor läxa, båda fixa så mitt spel inte kraschar (men det händer inte ofta) och att man alltid ska lyda polisen från första början och inte ta deras tid.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Skulle vara bra om du läser reglerna en gång till eller lite då och då så Rp:n på serven blir till topp. Välkommen tillbaka, Mvh BotMelwin

Tillbaka