Nekad Mardin.F4F | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mardin.F4F

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mardin

Vad är ditt discord namn? Donatello The Turtle/ماردین مرۆڤ#5812

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Mazmoun Hasani, en 23-årig man med en glädjefylld själ och en skarp sinne för mode, har en fascinerande och inspirerande historia. Han växte upp i Afghanistan under svåra förhållanden, mitt i kriget och ständigt på flykt från talibanerna. Trots dessa utmaningar lyckades han ta sig till Sverige, alltid med ett leende på läpparna och en positiv inställning.

I Sverige hamnade Mazmoun dock på fel väg och blev indragen i kriminalitet. Men med tiden insåg han att detta inte var det liv han ville leva. Han bestämde sig för att göra en förändring och började arbeta hårt för att bli en bättre människa. Han bytte ut sin garderob, började klä sig mer sofistikerat och utvecklade en unik smak för bilar.

Idag är Mazmoun Hasani en respekterad polis. Han använder sina tidigare erfarenheter för att hjälpa andra ungdomar att undvika de misstag han själv gjorde. Mazmoun strävar efter att sprida glädje och kunskap runt om i världen. Han är känd för sin humor och sin förmåga att lätta upp stämningen, men han kan också vara seriös och fokuserad när situationen kräver det.

Men Mazmouns historia är långt ifrån över. Vem vet, kanske tar hans liv en ny vändning i framtiden. Kanske kommer han att starta en modekollektion, eller kanske kommer han att bli en berömd bilsamlare. Men oavsett vad som händer, kommer Mazmoun alltid att vara ett bevis på att det aldrig är för sent att ändra sitt liv och bli en bättre människa. Hans glädje, hans stil och hans passion för bilar kommer alltid att vara en del av hans identitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa genom att dela Servern med mina vänner och samt spela på ett sätt som gör alla nöjda. Genom att följa alla regler utgör jag också ett bra exempel för alla andra spelare. Jag kan göra mitt bästa RP så att njutningen för alla motpartners är på topp så att Unive fortsätter stiga upp på denna cred fyllda sträckan dem är på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kan spela på ett sätt som är rättvist sätt och följa rp reglerna så att min motpartner kan genomföra sin rp och att vi båda kan njuta av spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Två exempel är Metagaming, där man inte får använda information från utanför spelet i spelet, och RDM, vilket innebär att man inte får döda andra spelare utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare från en annan server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag älskar rollspel och har alltid drömt att vara med i unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka