Nekad Marcuzz | Medlem ansökning [TRIXYY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marcuzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? GrodaN

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Marcuz, en 23-årig engagerad motocrossförare, är en person vars liv kretsar kring ljudet av motorer och känslan av frihet som kommer med att körav över banor och naturliga terränger. Han växte upp i en liten stad där möjligheterna till motorcykelkörning var överflödiga – stora öppna fält, skogsvägar och specialbyggda banor var en del av hans vardagliga landskap.

Redan som barn visade Marcuz ett intensivt intresse för motorcyklar. Hans fascination började med små leksaksmotorcyklar och utvecklades snabbt till en djup passion när han fick sin första riktiga motocrosscykel vid tio års ålder. Hans föräldrar, initialt oroliga över säkerhetsriskerna, insåg snart att Marcuz hade en naturlig talang och en extraordinär känsla för cykeln.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha väldigt kul och seriöst RP spelande då jag kommer ta allting på allvar och göra det bästa för alla nya spelare. Då jag kommer hitta på roliga aktiviteter till exempel bil race osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ta RP seriöst men att du ska inte bara göra det kul för dig själv alltså att det ska va kul för alla medspelare med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait är när man försöker få polisen efter sig medvetet. RDM är när man till exempel dödar någon utan en anedning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på några servar innan och jag kollat på gta RP innan jag körde det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer köra mycket i framtiden och spara till krim.

Nekad. Ditt discord konto måste vara mer än 2 veckor gammalt. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka