Nekad marcusmezher | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marcusmezher

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198015060011

Vad är ditt namn i verkligheten? marcus

Vad är ditt discord namn? davidweedz#6331

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2000

Berätta om din karaktär. han heter pablo escobar och är 21 år. Han är en väldigt lojal vän som håller hemligheter en hjälpsam person som hjälper till med vad som helst. Sedan han vart liten har han alltid drömt om att bli en stor person inom staden och en rik person men ingen trodde på han sen han vart liten men han har alltid viljat motbevisa de som mobbat han och inte trott på han. Han har alltid trott på sig själv och aldrig gett upp för sina drömmar. Han har en enorm passion för hans drömmar som han kämpar för att bli verklighet. Han har enorm glädje för hatare för annars hade han inte kämpat för sina drömmar så mycket. Han har stort intresse för bilar speciellt audi rs6 de är den bilen han siktar mot när han blivit rik. Jag har ett stort intresse av att lära känna folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med att göra så bra rp så möjligt och ha så roligt på ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört att ni driver en bra server med bra rp och annat

Hur hittade du Unive? genom twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla som spelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli en framgångsrik person

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte så ofta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka