marcusmezher
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198015060011/
Ditt Hex-ID: 11000010344182b
Vad är din discord tagg? davidweedz#6331
Vem var det som bannade dig? Grizly
Hur lång tid var din ban? 60 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? massvdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på folk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de buggade och då råkade jag köra på fel sida väg och då körde jag på folk som inte var med mening
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var felaktig för de buggade och jag såg bara grått
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade frågat om pistol när jag inte hade en krimroll och jag var ganska ny i servern och visste inte att man behövde ansöka för att bli kriminell de var den ända jag kommer ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att veta att man behöver vara kriminell
Har du lärt dig någonting efter din ban? de va liksom ett bugg så jag tycker inte de räknas som en ban
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010344182b
Vad är din discord tagg? davidweedz#6331
Vem var det som bannade dig? Grizly
Hur lång tid var din ban? 60 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? massvdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på folk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de buggade och då råkade jag köra på fel sida väg och då körde jag på folk som inte var med mening
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var felaktig för de buggade och jag såg bara grått
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade frågat om pistol när jag inte hade en krimroll och jag var ganska ny i servern och visste inte att man behövde ansöka för att bli kriminell de var den ända jag kommer ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att veta att man behöver vara kriminell
Har du lärt dig någonting efter din ban? de va liksom ett bugg så jag tycker inte de räknas som en ban
Har du läst våra regler? Ja