Accepterad Marcus15128 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Marcus15128

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Marcus15128

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001647552/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Marcus15128#2271

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är David Pettersson och är 25år gammal. och jag är lite små kriminell, jag har haft en del otur i livet som har gjort att jag är hemlös. jag har väldigt lätt att skaffa vänner som hjälper mig ur hemlösheten, Jag hatar vissa kriminella gäng inte alla men vissa och jag ogillar polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vet hur man rpar och kan alla regler väldigt bra. har varit whitelistad på flera servern tex Rhodos rp, Mineex , norrland rp och även ägt en egen server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag ser att din har väldig stor spelar bas som inte dom flesta serverna har och det gillar jag för då blir det mer rp av det hela plus har hört från några kompisar att denna servern är riktigt bra och det tyckker jag ochså.

Hur många timmar har du på FiveM? 840

Hur hittade du Multistaden? Kompisar och internet

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? bara tillfälligt på en liten server som admins och sånt inte kunde rp eller reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Rhodos Rp och Roundtime rp

Godkänd, men vill se en bra muntlig!

Så hoppa bara in i "väntar på intervju" så tar vi det där ifrån.

Lycka till!

Tillbaka